Yardım Forumumuz Açıldı


Arkadaşlar yardım forumu olarak kurduğum forum sistemi “izzetalsan.com/forum”  adresinde yayındadır.Sorularınız mail yerine buradan sorabilirsiniz.Bu hem aynı sorunu yaşayan diğer kullanıcılar için hemde sizin için daha iyi olacaktır.Ayrıca bitirdiğiniz çalışmalarınızı ve yapım aşaması devam eden çalışmalarınızıda bizim ile paylaşabilirsiniz.Ders yaplaşımlarımız yine ana sayfa üzerinden devam edecektir.Üye alımları başlamıştır.Herhangi bir sorun gördüğünüzde, mail adresimi kullanarak bildirirseniz sevinirim.Herkese yararlı olur inşAllah.

 

 


Beğendiz mi ? Arkadaşlarınızla paylaşın

izzet ALŞAN

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  1. selamun aleyküm merhaba izzet bey nasılsınız öncelikle allah razı olsun sizin gibi insanlardan gerçekten göz attım bayağaa birşeyler var ama benim sorunum şöyle ben 3ds max kursunuda gidiyorum halaa tek başıma bi oda çizim ışık v.s render yapmış değilim evde uğraşıyorum yapamıyorum solidworks autocad kullanıyorum ben ama 3ds maxı halaa kullanamadım nereden nasıl başlar nasıl yol izlerim neler izlerim sürekli eğit videosu izliyorum zaten ama genede pek birşeyler yapabilmiş değilim bu konuda bir yardımınız dokunursa çok sevnirim şimdiden teşekkür ediyor iyi çalışmalar diliyorum

    1. Ve aleykum selam İsmail bey size tavsiyem öncelikle modelleme kısmına çalışın.İlk olarak modelleme, modellemeyi çözün ondan sonra kaplama, ışıklandırma ve render a geçin.Herşey sıra ile.Size önerim modelleme araçlarını tanıyın.Sitede benim anlattığım olsun diğer dersler olsun modelleme kısmındaki o dersleri inceleyin.Editable poly,editable spline kısmını anlarsanız gerisi pratik yapmaya bakar.Modellemeye basit objeler ile başlayın.Daha sonra karmaşık modellere geçersiniz.İlerleyen zamanlarda yeni dersler ekleyeceğim.Başlangıç düzeyinde de dersler oalcaktır.Bu arada kursta maalesef pek birşey öğrenemezsiniz o yüzden size ağırlıklı olarak videolu dersler ile kendi başınız abol pratik yapmanızı öneririm.Sorunuz olursa forum üzerinden yazabilirsiniz 🙂 Ha bu arada asla umutsuzluğa düşmeyin ben yapamıyorum şeklinde…Sakın ha….

  2. İzzet bey Gerçekten böyle güzel eğitici bilgileri bize sunmanız çok mutlu ediyor bizi sizi takdie ediyorum .. Bilgilerinizi daha çok sitede paylamanızı bekliyoruz .. İyi Çalımalar dilerim sizeee

  3. izzet abi 3dsmax modelleme dersleri yayınlarmısın abi çok yararlı geliyo baya bir şeyler öğrendim:D

  4. Izzet bey merhaba,
    Ben sizin ic mekan render egitim seti 2 den almak istiyorum.Satisi kaldirildi mi acaba?