FStorm Render İndir


Selamun Aleykum Arkadaşlar. Bu yazımızda sizlere 3ds max için çıkan yeni render motoru FStorm Render ı tanıtacağım. Eklentinin programlamacısı, Otoy (Octane Render) dan ayrılan ve çekirdek kodlamasını yapan ve aynı zamanda en çok bilinen 3ds max eklentilerinden MultiScatter’ın da yapımcısı olan Andrey Kozlov, Gpu tabanlı olan bu render motoru iyi bir ekran kartına sahipseniz güzel renderlar alabilirsiniz hemde çok kısa sürelerde. Tabi ki iyi bir render için sadece render motorunun iyi olması yetmez, render motoru hakkında materyal ve ışık bilgisini vs bilmelisiniz. Allah nasip ederse yazılımı kurcalamaya başladım, kendi sitesinde herhangi bir eğitim malesef yok. inşAllah Türkiye deki kullanıcılar için ben eğitimler hazırlayacağım. FStorm Render başlığını mutlaka takipte kalın ve sitenin abonelik kısmından yeni dersler için mutlaka abone olun.

 

Şuan için ücretsiz bir render motorudur.İlerde ne olur bilmiyorum.

FStorm Render’ı indirdikten Sonra kurulumu gayet basit. Yükleme dosyasını çalıştırdıktan sonra tek yapmanız gereken soldan sizin 3ds max versiyonunuzu seçmek ve sonrasında yüklemek.

FStorm Render şuan için 3ds Max 2014 ve üstü sürümleri destekliyor. Alt sürüm desteği çıkartacaklarını pek sanmıyorum.

Bu bağlantıdan tıklayarak test sahnesini indirebilirsiniz. Test sahnesini indirdikten sonra hiçbirşey yapmadan sadece Render tuşuna basın ve bilgisayarınızın ne kadar sürede render aldığına bakın. İyi bir ekran kartınız ve buna uygun işlemciniz var ise kısa sürede render alabileceğinizi göreceksiniz.

http://www.fstormrender.com/Downloads/FStormBenchMark.zip

Bu çalışma test sahnesine aittir.

 

 

 

FStorm Render ile yapılan çalışmalara göz atmak için sitenin galeri bölümünü ziyaret edebilirsiniz

 

http://www.fstormrender.com/gallery

 

 

 

 

FStorm’u hemen indirip denemek için :

 

 

http://www.fstormrender.com/downloads

 

 

 

 


Beğendiz mi ? Arkadaşlarınızla paylaşın

izzet ALŞAN

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  1. merhabalar,
    güzel program tanıttığınız için teşekkür ederim. yalnız indirme yerini bulamadım ben malesef. sürekli forum ile verdiğiniz link arasında gibidip geliyorum

  2. İzzet Hocam yine hizmette sınır yok sizde, helal olsun Allah başarılarınızı ve helal kazançlarınızı daim etsin inşallah.

  3. Şimdi vrayde gamma 2.2 – output gamma 1.0 – color mapping and gamma kullanıyordum. bunda gamma için farklı bişey yapmamız gerekiyor mu?

  4. hocam merhabalar kolay gelsın. Fstorm renderi indirdim yalnız (the setup cannot find any cuda compatible devices. Installation is impossible.) hatası verıyor bunun sebebı nedır acaba bi yardımcı olursanız sevinirim iyi günler, iyi çalışmalar.

  5. Merhaba İzzet Bey,

    ASUS’un GeForce GTX970 TURBO GDDR5 4GB 256 Bit NVIDIA DX12 Ekran’ı kullanıyorum.Fstorm render için uygun mudur? Yoksa farklı bir ekran kartı almam gerekir mi? Konu hakkında bilgi verirseniz sevinirim.

    Tşk.iyi çalışmalar.

    1. Merhaba, aynı kart bende de mevcuttur. Kullanabilirsiniz. GPU render için TESLA Ve QUADRO kartları önerilmiyor. GeForce GTX serisi kartlar kullanabilirsiniz. imkanınız varsa iki tane gtx 1080 ile sli yapıp çok hızlı render alabilirsiniz.

  6. içime su serptiniz:-) Detaylı bir bilgi bulamamıştım.Peki rica etsem fstorm render dan bu kart ile aldığınız bir render çalışması varsa gönderebilir misiniz.

    Tşk.iyi çalışmalar.

    [email protected]

  7. bu tarz bir çalışmada GeForce GTX970 TURBO GDDR5 4GB 256 Bit NVIDIA DX12 Ekran Kartı ile render alınırsa tahmini render süresi ne olur?

  8. İzzet Bey Selam,

    Tekrar sormamın amacı şundan dolayıydı. GTX 670 de mi render 3 saat sürdü yoksa gtx 970 de mi?

  9. Hocam bu render motoru mu v-ray gibi anlayamadım pek fazla. Yani direk render tuşuna basın demissiniz. Program olarak kurulum yapmamız gerekmıyormu nerden alacak değerleri.

  10. hocam Fstrorm download sayfasında PAGE NOT FOUND uyarısı veriyor..başka bir kaynaktan indirme imkanımız var mı