3dsmax İle Character Studio Biped Stretch Animasyon Dersi

Character Studio Biped standart ayarlarında biped’e animasyon sırasında scala yada diğer bir deyişle stretch özelliği uygulayamazsınız. Ancak karakteri daha pozlama aşamasında Figure modunda bunu yapabilmenize izin verir.

Peki biped iskeletimize animasyon sırasında bu stretch özelliğini nasıl katacağız derseniz bunun için ya özel bir script oluşturmalısınız yada internette hazır bu scriptlerden bulup proğrama dahil ederek kullanmalısınız.

Bu hazır scriptlerle uğraşırken, bir yandan da bunun daha pratik bir yolu nasıl olabilir diye proğramı kurcalarken istediğim sonuca ulaştım. Alt taraftaki video derste bununla ilgili örneği izleyebilirsiniz.

Bayram KURT

 

 

 

[youtube S0VIo57Uz18 880 490]


Yorumlar

“3dsmax İle Character Studio Biped Stretch Animasyon Dersi” için 2 yanıt

  1. Merhaba benimde bir modelim var acaba kendileri bipede nasıl geçirmiş modeli ben bir türlü yapamadım

izzet için bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir