3dsmax Default Render İle Gökdelen Render Eğitimi


 

Bu derste hep birlikte bir binanın dış cephesinin yansımalı cam olarak nasıl yapılacağını ve defaul render ile dış mekan render almanın yolunu gösterdim.Bu arada derste binanın modellemesi gösterilmemiştir.Ders dış cephe render ı nasıl yapılır öğrenmek isteyen arkadaşlara faydalı olacaktır.Bu yöntemi kullanarak kendi projelerinde default renderı kullanarak tatmin edici sonuçlar alabilirler.Binayı hazır olarak kullandım.

Derste Kullanılan sahne ve kaplamalar : http://yadi.sk/d/tByVgTqWSiHMz

Scene and maps : http://yadi.sk/d/tByVgTqWSiHMz

 

Not : Ders 30 Dakika içerisinde yayında olacaktır.

 

[vimeo 43954273 880 490]

 

Ders Sonucu :

 

 

 


Beğendiz mi ? Arkadaşlarınızla paylaşın

izzet ALŞAN

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  1. hocam ıstek bı ders ıstıyorum hemen hemen herkesın sordugu bısey gercekcı yorgan yapımı ve yastık

  2. Merhaba Izzet. qayet cok basarili bir dersler.cok sey oyrendim senden.cok.bir sey rica etsem ivy generator ile sarmashik yapmak istiyorum ancak bende realda oldugu gibi olmuyor yani teksturalar gorsenmiyor

    1. Site de bunun ile ilgili bir yazı var.Ayrıca sarmaşık yapımı için doğrudan 3dsmax in içinde kullanabileceğiniz eklentide var.”Guruware” diye aratırsanız bulabilirsiniz.

  3. S.a İzzet hocam..

    Şu aynalı yüzey materyalini vrayda nasıl yapacağız. Aynasını yapmayı reflect,reflact vs ile ayarlıyorum ama bir türlü rengine mavi tonu veremiyorum. Gri yada beyaz oluyor kalıyor. Grçekçilik sıfır. Vrayda bu şi nasıl gerçekçi yapılır bununla ilgili bir döküman varmıdır rica etsem..

    Şimdiden teşekkürler.

    1. Ve Aleykum Selam,

      Bunun içinde materyaliniz yansımalı olmalı.Yani reflection değeriniz olmalı.Ayrıca environment te en azından gökyüzü vb. birşey olabilir.Bunun dışında, reflection a mavi renk verip, fallof vererekte elde edebilirsiniz.