3dsmax Ve Vray Render İle Araba Kompozitleme Dersi

Posted on by izzet ALŞAN
7 Flares Filament.io 7 Flares ×

Bu derste sizlere vray render kullanarak araç kompozitleme tekniklerinden bir tanesini gösterdim.Derste göstermediğim fakat render çıktınızın benim yaptığım gibi olmasını istiyorsanız.

 

Customize’den Prefenreces’e gelin oradan da gamma lut ayarlarından gamma ayarını aktif edin.input ve output değerlerini 2.2 olarak ayarlayın.

 

Not : Arkadaşlar ders yüklendi işleniyor.30 dakikaya hazır olur.

 

 

Ders Sonucu :

 

 

 

7 Flares Twitter 0 Facebook 7 Google+ 0 Pin It Share 0 LinkedIn 0 Filament.io 7 Flares ×

11 Comments so far. Feel free to join this conversation.

  1. hamitaksln 25 Temmuz 2012 at 10:30 - Reply

    Yine harika bi anlatım.Elinize saglık

  2. Mertozbudak 03 Ağustos 2012 at 07:39 - Reply

    Hocam çok harika olmus elinize sağlık çok faydalı olmus benımde işime çok yaradı 🙂

    • izzet 04 Ağustos 2012 at 03:11 - Reply

      İşine yaradı ise ne mutlu bana 🙂

  3. muhammed 26 Ağustos 2012 at 01:00 - Reply

    öncelikle ders için çok teşekkürler. benim de eklemek istediğim ufak bir şey var. material editörden hdrin gamasını 2.2 yapınca biraz daha gerçekçi oluyor ışıklandırmada keskin koyu ve aydınlık yerler olmuyor.

  4. Murat 17 Kasım 2012 at 04:54 - Reply

    Çok teşekkürler. Benimde bir eklemem gereken birde sormam gereken şeyler var izninizle.

    Backplate(arkaplan) için kullanacağımız fotoğrafın windows ta özelliklerine baktığımızda hangi kaç mm açıyla çekildiğini görebiliriz. 3ds max te kamera açımızı aynı yaparsak gerçekçiliği arttırırız.

    Sormam gereken şey ise Ne yaparsam yapiyim araba modelimin alt tarafta kalan yan kısımlarına alttaki plane in yansıması geliyor. Ama oradaki yansımanın yol olması gerek. Bunu nasıl sağlayabilirim.

    Tekrar teşekkürler ders için.

    • izzet 17 Kasım 2012 at 10:43 - Reply

      Zemine yansıma vermeyi deneyin.Ama uygun bir yansıma ayarı yapın.Bu şekilde yolda aracın yansımasını elde edebilirsiniz.

      • Murat 17 Kasım 2012 at 13:40 - Reply

        Doğru anlatamadım sanırım. Aracın üzerindeki yolun yansımasını kastetmiştim. Yolun üzerindeki aracın yansıması değil…Yardımcı olursanız çok iyi olur…

        • izzet 17 Kasım 2012 at 13:50 - Reply

          Murat bey, araç üzerinde, yolun ve çevrenin yansıması istiyorsanız hdr nızı environment altındaki refraction bölümüne atarsanız yolu ve çevre yansımalarını araç üzerinde elde edebilirsiniz.Araç kaplamanızında buna uygun olması gerekir.

          • Murat 19 Kasım 2012 at 07:48 -

            …çok teşekkür ederim, hemen deneyeceğim.

  5. Uğur 29 Aralık 2012 at 20:19 - Reply

    izzet bey 10 dk da yoldadaki sarı cizgi sol stop lambalasının içinden geçiyormuş gibi bide sağ arka lastiğin için yol çizgisi geçiyor gibi görunuyor bende de aynı şekilde oluyor sizde sorun çözülüyor ama nedense sorunu çözemedim HDR den mı kaynaklı acaba?

    • izzet 30 Aralık 2012 at 14:07 - Reply

      Hdri dan kaynaklı değil material den kaynaklı olması gerek.Reflection ve refraction değerlerinizi kontrol edin.

Leave A Response