3ds Max, Vray Render ve Photoshop İle Mutfak Render Eğitim Seti

Posted on by izzet ALŞAN
180 Flares Filament.io 180 Flares ×

Arkadaşlar Selamun Aleykum, biliyorum uzun bir zaman oldu yeni video dersler hazırlamayalı inşAllah önümüzdeki dönemde bol bol dersler hazırlayacağım faydalanmanız için.Bu derslerimizden ilki vray render kullanarak basit bir mutfak renderıdır.

 

Eğitim setimizin max dosyalarını ve kaplamalarını indirebilmek için lütfen www.3dokulu.com üzerinden üye olarak sipariş verip sonrasında satın alır gibi satın alın.Eğitim setimiz ücretsizdir.Ödeme onayından sonra otomatik olarak www.3dokulu.com/hesabim bölümünden eğitim setinin videolarını, kaplamalarını ve max dosyalarını indirebilirsiniz.Eğitim setini sipariş ederken lütfen adres ve diğer bilgilerinize saçma bilgiler yazmayın.Örneğin adres bilginizi yazmak istemezseniz, il ilçe olarak belirtmeniz yeterli olur.Siparişlerinde bilgilerini anlamsız bilgiler ile dolduran arkadaşlarımın siparişleri iptal edilecektir.Lütfen buna dikkat edin sitenin düzeni açısından.

Eğitim seti videolarını, max dosyalarını, kaplama dosyalarını indirebilmek için :

http://www.3dokulu.com/urun/3ds-max-vray-render-ve-photoshop-ile-mutfak-render-egitim-seti/

 

Eğitim Seti Sonucu :

mutfakRender

 

Yüksek Çözünürlük İçin :

https://yadi.sk/i/wsUy3mLXfh4Gr

[sociallocker]

Ders Videoları :

 

Diğer derslerimizin yüklenmesi devam etmektedir.

 

[/sociallocker]

180 Flares Twitter 3 Facebook 146 Google+ 31 Pin It Share 0 LinkedIn 0 Filament.io 180 Flares ×

23 Comments so far. Feel free to join this conversation.

  1. Ferdi NAMLIOĞLU 02 Nisan 2015 at 14:36 - Reply

    Öncelikle emeğinize sağlık İzzet bey, yine muhteşem bir çalışma ile bizleri mutlu ettiniz, indirme aşamasında hesap şifresi soruyor ama ne yapmamız gerek yardımcı olursanız mutlu olurum, tekrar tekrar teşekkürler:) çalışmalarınızın ve başarılarınızın devamını dilerim…

    • izzet ALŞAN 02 Nisan 2015 at 14:54 - Reply

      Ferdi bey siteye üye olmadan indiremezsiniz.Öncelikle üye olmanız gerekmekte sonrada sipariş verir gibi satın alın.Ödeme onayından sonra Seti hesabım bölümünden indirebilirsiniz.Eğitim seti ücretsizdir.Ben teşekkür ederim.

  2. Ferdi NAMLIOĞLU 02 Nisan 2015 at 15:47 - Reply

    teşekkür ederim yardımınız için çözdüm izzet bey, sağolun tekrar 🙂

  3. selbi 04 Nisan 2015 at 22:01 - Reply

    Sayın Hocam emeklerinize sağlık… Yine çok faydalı, öğretici ve çok kıymetli bir set hazırlamışsınız . Çok teşekkür ederiz Allah razı olsun sizden 🙂

  4. SUAT 06 Nisan 2015 at 14:05 - Reply

    İzzet hocam elinize sağlık gerçekten süper bir eğitim seti olmuş.Bizlere zaman ayırıp eğitim videoları çektiğiniz için çok teşekkür ederim.

  5. yesim 06 Nisan 2015 at 16:20 - Reply

    hocam elinize emeginize saglık gercekten. kimse bilgisinden paylastıgında kendinden bisey eksiltmis olmaz bunu en güzel sekilde gösteren insanlardansınız. bu programı cok iyi bilen biri olmanızın yanında bu şekilde yardımcı olmaya calısan kisilerden oldugunuz için takdir ediyorum Allah razı olsun.

    • izzet ALŞAN 06 Nisan 2015 at 16:28 - Reply

      Rica ederim Yeşim hanım Allah sizden de razı olsun. Ayrıca ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için. 🙂 faydalı olabiliyorsam ne mutlu bana önümüzdeki günlerde inşAllah yeni bir ücretsiz iç mekan eğitim seti daha hazırlayacağım.Takip te kalın 🙂

  6. hakan 06 Nisan 2015 at 23:15 - Reply

    İzzet bey, harika bir ders olmuş elleriniz dert görmesin. Henüz başladım izlemeye ve çok etkilendim. Daha eski versiyon kullandığım için şimdilik sadece izleyip not almak düşüyor bana. Fakat not aldıklarımı kendi versiyonumda deneyeceğim zira epeydir çözmekte sorun çektiğim bazı kaplama sorunları için yardımcı olacak. Bu arada eğer size zahmet olmaz ise ışıklandırma ve render dosyasını yeniden paketlemeniz mümkünmü? hep tüm paketin içindeki hemde tek olarak indirdiğim her iki rar dosyasıda açılmadı.Sanırım dosyadaki Türkçe harf karakterleri sorun yaratıyor bazı RAR versiyonları için.Tekrar tekrar teşekkürler

    • izzet ALŞAN 07 Nisan 2015 at 09:18 - Reply

      Hakan bey rica ederim 🙂 max dosyalarımı açılmadı sizde ? Versiyon kaynaklı olabilr.Max versiyonunuz nedir ? ben dosyalara 2011 formatı eklemiştim.

      • hakan 07 Nisan 2015 at 10:45 - Reply

        İzzet bey merhaba, max2009+Vray1.5Sp2 kullanıyorum. Hem makinem yeterli değil üst versiyonlara hemde Vray2.4’ü tam manası ile öğrenmeden geçmek istemedim. Vray2.4ü deneme amaçlı kurdum ama açıkçası aldığım renderlardan (ayarları yapamadığım için) verim alamadığım için eskisine döndüm çünkü kendim deneme yanılmalarla -bana göre- işimi gören ayar seti hazırlamıştm. (bunlar da 1.5da hazırlandığı için 2.4’e uymadılar). Arşivime attım max dosyalarınızı size özel klasör dosya adı ile 🙂 . Allah izin verirde makinemi yenilersem baştan bir daha hepsini tek tek tatbik edeceğim. Ders paketinizde tek sorun (sanırım sadece benim için sorun oldu kimse yazmadığına göre) ışıklandırma ve render video dersini rar dışına almamak. Çok uğraştım harfleri değiştirmek için fakat RAR müsaade etmedi. Bir türlü RAR dışına atamadım mp4 dosyasını.

      • hakan 07 Nisan 2015 at 11:01 - Reply

        Video dosyasini hallettim İzzet bey, RAR’ın hiç kullanmadığım birkaç özelliğini denedim işe yaradı mp-4 doyasını dışarı aldım. Elleriniz dert görmesin, çok teşekkürler.

  7. lindeman 07 Nisan 2015 at 08:31 - Reply

    sa. hocam eline sağlık güzel bi ders olmuş…videolara bi göz gezdirdim…photoshopta bi layerda sahnenin renkli bi renderi var onu nasıl yapıyoruz…materyal yerine renkler atanmış nesnelere kırmızı yeşil falan..tek tek mi atanıyo materyaller bir yolu varmı..yada bu tekniğin adı nedir internetten araştıralım…tşkler..

    • izzet ALŞAN 07 Nisan 2015 at 09:14 - Reply

      ve aleykum selam, render elements bölümünden listeye vraywirecolor u ekleyin elde edersiniz.Ekstra birşeye gerek yok.

    • izzet ALŞAN 07 Nisan 2015 at 09:15 - Reply

      Derslerin tamamında gösteriliyor zaten, http://www.3dokulu.com dan indireblirsiniz tüm dersleri

  8. ahmet çelik 09 Nisan 2015 at 13:16 - Reply

    merhaba hocam yine çok güzel bir eğitim sunmuşsunuz bizlere çok teşekkürler gerçekten bilgisini çekinmeden paylaşan hocalarımız olduğu için çok şanslıyız elinize emeğinize sağlık çok teşekkürler

  9. ömer 28 Nisan 2015 at 21:19 - Reply

    Hocam merhaba,

    siz videoda anlatırken ve ben arada test renderları alırken http://i.imgur.com/bHfCbbO.jpg?1 buradaki gibi renkli çıkıyor. Ben bunun standart sade gri tonda olmasını istiyorum nasıl yapabilirim ?

    iyi çalışmalar dilerim.

    • izzet ALŞAN 02 Mayıs 2015 at 10:23 - Reply

      Bu bahsettiğiniz vraywirecolor dur.Render elements bölümünden delete diyerek iptal edebilirsiniz.

  10. Abdulhamit 03 Mayıs 2015 at 19:38 - Reply

    Hocam emeğinize sağlık çok teşekkürler.

  11. Muammer Düzgün 12 Nisan 2016 at 05:35 - Reply

    hocam render alamıyorum

  12. Muammer Düzgün 12 Nisan 2016 at 05:41 - Reply

    “out path c:\users\3dokulu\desktop\vray mutfak render eğitim seti does not exist**aborting render” yazıyor.

    • izzet ALŞAN 12 Nisan 2016 at 10:34 - Reply

      Bilgisayarınızdaki render kayıt yerini değiştirin . Render output kısmından. Sorunsuzca render alabilirsiniz.

  13. bilge 03 Kasım 2016 at 14:47 - Reply

    merhaba hocam render alınca siyah lekeler çıkıyor sebebi nedir?

Leave A Response